They've got nothing on you

Tisdag, 08 Juni

Efter att ha jobbat hela helgen så var jag så himla trött & less på allt. Så jag isolerade mig lite grann, har mest bara vart här hemma & bara varit. Antar att jag behövde vara själv lite & bara tänka på allt & ingenting. Man behöver sånt ibland!

Igår kväll kom J hit, råkade blöta ner honom lite grann men det gjorde nog inget :)  I alla fall, vi låg & pratade i någon timma om allt. Jag älskar att höra om vad han känner & framtiden. Älskade att 1 år kändes som max tiden innan vissa saker händer. Sen pratade vi bara om andra onödiga saker. Jag lärde honom lite om olika material & sånt, haha ;)  Vi får se! Längtar i alla fall även att det kommer att dröja.

Nu sitter jag i soffan med lite huvudvärk, det här vädret alltså?! Antingen så får solen skina eller så kan det regna, jag hatar det här mellantinget. Känner mig helt tung i huvudet! Ska ta en tablett & vila lite, senare kommer J tillbaka hit. Han är & tränar & fixar nu, så vi ska ses sen igen. Ikväll ska vi kanske ut & äta också? Jag lämnade det åt honom, sa att han fick bestämma :)  Så det blir kul att se vad han hittar på. Donken? Haha ;)

Ska sätta på SATC nu igen & bara vila. Perfekt..

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0