Life has begun

Måndag, 29 Mars

Sitter just nu & pratar med världens bästa på andra sidan jorden om allt & ingenting. Nu är det lite prat om att plugga upp ämnen & så, hon är allt bra som påminner mig om det. Vad jag längtar till maj! Få hem bästis :)

Idag var det tänkt att jag skulle jobba men har knappt inte sovit något inatt, mitt huvud kände för att få mig att må illa. Nu är det lite bättre men det är fortfarande inte riktigt bra, är helt tung i huvudet. Så fick bli hemma idag, förmiddagen spenderades i sängen. Jag & bror kollade på 'Annie' med, en film vi alltid såg hos moster när vi var små. Kul att man minns alla låtar & så!
Senare var jag & J på en lägenhetsvisning. Den var verkligen fin men den passade inte oss. Sen kollar vi mest nu för att se vad man får för pengarna & så. Sen när vi väl hittar vår lägenhet så slår vi ju till. Myys!

Ikväll är det ju Hollywood fruarna igen med, det ska jag inte missa idag. Pappa har nämligen ockuperat tv:n här uppe de senaste gångerna men inte ikväll. Ikväll får han ge med sig lite :)  Bästa pappa, bryr sig alltid & frågar alltid. Ger mig alltid råd & peppar mig alltid. ♥

Har förresten kommit på en låt jag vill ha på mitt bröllop eller på bröllopsfesten, vad som. Beror ju lite på om jag gifter mig som jag vill eller om det blir i en kyrka. Hur som helst, underbar låt är det i alla fall. Precis så som man ska känna när man står där med sin man :)

Imorgon är jag ledig & då ska jag passa på att gå en långpromenad i det fina vädret & sen träffa J. Det blir Jensen's, plutten var så sugen på det & inte säger jag nej till det. Får se vad det mer blir, kanske ska handla lite mer till framtida lägenhet? Eller i alla fall kolla lite. Eller så kollar vi lite mer på resor & bestämmer oss? Känns dock som att vi har hittat rätt nu :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0