Our life together

Onsdag, 10 Mars

Nu sitter jag i soffan med filten på & det känns ändå som att jag kommer frysa ihjäl! Vet inte riktigt hur jag blev såhär genomfrusen för jag har inte vart ute speciellt mycket idag. Men antar att det inte behövs mycket!

I alla fall, igår var det ju bio med love. Shutter Island, den var bra men man blev lite psykad av den. Det var såndär film som man i slutet bara, 'aha, men hur var det nu?' Verkligen så att man inte visste vad man skulle tro.. Det var i alla fall lika mysigt som alltid att gå på bio. Jag gillar biolukten, biokänslan & allt. Träffade även på en gammal klasskompis :)

Efter filmen åkte vi hem & la oss i J's soffa & kollade på Björn Gustafsson. Mitt hjärta har ju missat det, av någon konstig anledning. Sjukt kul i alla fall, han är riktigt bra den där Björn! J märkte att jag började bli trött, så han föreslog att vi skulle sätta på Grey's i sovrummet & sagt & gjort. Det var bara att göra sig iordning & sen gosa ner sig i sängen & somna till det.
Imorse vaknade jag först av J's alarm men somnade som tur var om. Sen två timmar senare kom han ner & väckte mig, världens sötaste! Då hade han åkt & köpt massa gott till frukost som han gjort iordning & kom ner med en bricka med allt gott på & satte även på Grey's igen. Hur perfekt var inte det?! Jag var dock otroligt seg så vi låg & bara kramades & bara var helt enkelt en bra stund.
Dagen har tillbringats med mitt J. Vid 15 kände vi att det var dags att ta tag i det så då gjorde vi oss iordning & åkte upp till a6. Jag skulle lämna tillbaka en tröja & sen småkollade vi bara.

Nu sitter jag & väntar på att J ska komma hit. Han är allt bra söt, han åker ända ut hit till mig bara för att ge mig en godnattpuss. Seriöst, jag har världens bästa pojkvän! Jag blir tokig, haha. Får man verkligen ha det så bra?

Jag vill bara skriva allt bra om honom men tror att folk blir irriterade med tanke på att jag skriver hur bra han är i typ varje inlägg. Men det är han ju med! Det känns som att han förstår mig, på ett sätt som ingen kille har gjort innan. Han får mig alltid att bli glad, även när hans skämt är sämst i världen ;)  Han skrattar åt mina drygaskämt & han håller om mig & stänger ute hela världen. Ingenting kan skrämma bort mig från honom, ingenting ska få komma mellan oss & allting väntar oss i framtiden. Min prins, mitt hjärta, mitt J! ♥

Nu ska jag pussa på mitt J! :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0