That's what I'm talking about



Söndag, 14 Mars

Så var det dags för min jobbhelg nu igen. Mina lediga helger går alldeles för fort! Som tur är så går jobbhelgerna ganska så fort med, man jobbar, vilar, äter & sover typ. Fast igår gjorde jag lite annat med :)
I fredags var jag med Joakim hela dagen, vi åkte runt & kollade på allt möjligt. Kollade på saker som vi vill ha sen :)  Jag hittade förresten en film med som jag alltid såg på när jag var liten, såna himla minnen! Så den ska jag kolla på så fort jag får lite tid över. På kvällen var det myskväll med en massa gott & en skräckis. Sen somnade jag medans mitt hjärta kliade mig, hihi. Jag är så sjukt bortskämd!
Igår var det jobb 07-15.30. Det gick ganska så snabbt ändå & vid 13 kom Danni med! Så det blev genast lite roligare, jag har ju inte träffat henne nu på ett tag, så vi hade en hel del att prata om. Nu vill jag att Danni's skola ska lugna ner sig lite så att vi kan återgå till att träffas i alla fall 1 gång/vecka, ;)
Efter jobbet åkte jag hem & bara tog det lugnt en stund. Bara varva ner efter allt som hänt på jobbet, det behöver man. Äta lite godis & så med, haha. Det behöver man däremot inte! Senare gjorde jag mig iordning i alla fall & åkte in till Ica där jag mötte upp Lowisa. Det var nämligen romantisk middag hos Donna, haha.
Donna & Lowisa fixade maten medans jag & Emelie mest tittade på, så duktiga var vi. Fast vi gjorde faktiskt iordning riset! Haha, bra där. Vi kollade på Melodifestivalen, åt en massa gott & skrek en hel del. Hur fasen kunde Anna vinna?! Det är helt sjukt..
Nu är jag hemma hos mamma på min rast, börjar 16.30 igen. Sen är nästan min jobbhelg över, woho på den! Det gillar vi. Sen så är det bara 3veckor kvar till påsk, eller det var det igår. Påskmat! Sen har jag lite planer med både Joakim & sen tjejerna med :)
Kanske skulle hjälpa mamma med maten? Tror nästan det.
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0