When you're back

Måndag, 1 Mars

Då var det en ny månad nu igen, det känns bra! Det betyder ju att vi är påväg mot våren & sommaren, det är verkligen något som jag längtar efter. Lite värme & grönt ute. Det gillar vi :)

Igår efter kalaset körde vi bror till bussen & sen hem igen & vänta på J. När han väl kom så satt vi uppe & tittade ett tag på Kate & Leopold men i slutet var båda ganska så trötta så vi la oss. När vi väl lagt oss blev jag dock superpigg så jag gick upp en sväng igen. Kröp sen ner till varma J & pussade lite på honom :)

Idag var det jobb igen, 16-21. Det gick hyffsat snabbt ändå, det är alltid skönt. Var över & jobbade på andra sidan idag med, det var jag & A-S. Mycket bra :)

Imorgon jobbar jag på dagen & sen efter det blir det en sväng till Friskis & senare handla. Jag & J ska vara här imorgon kväll, laga lite god mat & bara ha det trevligt. Så det ser jag fram emot nu, vill ha imorgon kväll nu! Det kan ju inte bli annat än bra.

Just nu sitter jag & pratar med Sandra borta i USA med. Vilka problem hon har, vilka skor ska hon köpa? Haha ;)  Nee men det är skönt att prata med henne igen, det blev inte så mycket förra veckan. Snart får jag ju dock hem henne så då lär det bli hur mycket prat som helst & det är bra!

Nu måste jag krypa ner, 07-13 är det imorgon!

Världens bästa J! ♥

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0