With every beat of my heart

Fredag, 26 Mars

Igår var det ganska så fullt på schemat. Det började med en snabb runda på stan, hejade på Lowisa en snabbis & sen var det dags för frisören. Även att jag verkligen ogillar att klippa mig så känns det fräscht nu. Så nyklippt & nyslingad, hääärligt!
Efter det var det våfflor hos mormor. Jag, J, mamma & min ena moster var det. Så efter ett par våfflor, massa prat & lite tittande i fotoalbum senare så var man ganska så trött. Mormor ville ju berätta att hon hade 'så söta bilder på Sophia' för J. Så vi kikade lite :)

Det blev lite shopping igår, saker till framtida lägenhet. Lite vinglas & lite blommor, det kommer att bli himla bra. Det är så mysigt att gå omkring med J & titta på saker som vi vill ha sen. Han får mig att må så bra & han får mig att känna mig så lugn på ett riktigt skönt sätt.
Vi avslutade kvällen med mat från Hot Asia, riktigt gott! Efter det blev det mys i soffan & sen en massa prat.

Gårdagskvällen var så himla bra. Han är så himla bra. Jag vet inte vad jag ska säga, jag vill bara skriva en massa om J hela, hela, hela tiden! Vet ju att du läser detta nu J, så ta åt dig. Du är bäst! Bäst för att du får mig att må såbra, för att du alltid är så himla snäll, för att du är så fin & tusen andra saker. Sen älskar jag att J har slutat snusa med, hur duktig är han inte?? Min plutt! ♥

Nu är det fredagsmys hemma med pappa. Bara han & jag! Så himla mysigt, det var längensen det bara var han & jag. Vi brukar båda vara upptagna med annat, så detta uppskattas verkligen. Imorgon så blir det jobb igen, 07-21. Känner dock på mig att denna helgen kommer att gå snabbt.

Nu ska jag vänta på att J kommer & pussar på mig lite grann. Min fina, fina J. Mitt hjärta!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0