You look into my eyes

Tisdag, 9 Mars

Idag har det vart jobb 07-14! Skulle egentligen jobbat 08-14 men fick komma in en timma tidigare & tur var det. Det hade nämligen blivit ett missförstånd så vikarien kom inte förrens 08.. Det gick i alla fall bra, jag & N fixade det, haha :)

J kom till jobbet på min lunch-rast med, så dem fick se honom, haha. Då menar jag alltså både mina arbetskompisar & mina små tanter & även min gubbe. Min gubbe blev riktigt glad, han hade ju iofs pratat om J hela morgonen.. Om han som fallit mig i tycke, haha. Tanterna var för himla söta med, en av dem ville absolut se en puss så det fick vi ju bjuda på. Sen ropade hon dit J för att få se på honom. Så att han var tillräckligt bra för mig, haha. Söta tanter som bryr sig om mig!

Nu sitter jag i soffan med J & ska strax åka in till stan. Ikväll blir det nämligen bio, Shutter Island. Sen blir det direkt hem till J & somna i soffan typ. Somna på hans axel framför Greys, det är så det brukar vara. Love it. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0