You're amazing

Torsdag, 04 Mars

Veckan börjar nära sig sitt slut, tiden går fort & det gillar jag. Jag vet ju att våren & sommaren kommer att innehålla en massa, massa, massa bra saker! Så det ser jag ju fram emot. Sen vill jag gärna ha lite värme med, :)

I tisdags var det först jobb & senare på kvällen kom mitt hjärta hit & så lagade vi lite mat. Oxfile, potatisgratäng & rödvinssås, riktigt gott blev det! Vi är bäst, haha. Efter det var vi bara här hemma, pratade gamla minnen & sen var vi sådär riktigt gulliga mot varandra. Jag kan ju inte hjälpa det, han är så söt så att jag dör lite grann. Speciellt när han berättade vad han hade sagt om mig till sin mormor :)  Jag älskar det!

Igår vaknade jag & mådde inte alls bra & ett par timmar senare var det bara att konstatera att jag blivit magsjuk. En på jobbet hade också blivit det, så blev nog smittad av henne. Sötaste J var inte alls rädd för att bli smittad utan han kramade om mig hela tiden & pussade på mig med. Undrade om jag behövde något & så. Min prins!
Senare på dagen kom mamma med blåbärssoppa, sockerdricka & tulpaner till mig. Tack mamma! ♥

Nu är jag frisk igen, jag får dock inte jobba idag & inte imorgon heller. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag kan inte sitta här hemma i 2 dagar till, då blir jag galen! Det var tillräckligt tråkigt igår, speciellt eftersom att det var så fint väder. Nåväl, J kommer lite senare & då får vi se vad vi hittar på. Långpromenad kanske?

Min rädsla visade sig i drömmen jag hade natten till igår.. Varför kan jag inte bara släppa det? Verkligen en klump i magen!

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0