You've got me

Söndag, 07 Mars

Nu har jag satt mig i soffan & småkollat lite på parlamentet. Nu saknas bara något gott att äta med, haha. Himla gottegris, detta är inte bra alltså. Måste skärpa mig. Ska dock äta lite onyttigt på helgerna :)

Igår kväll så kom J hit efter jobbet. Båda var så himla trötta så det blev myskläder & marängsviss. Utan grädde såklart, det skulle ju förstöra hela grejen? Vi såg i alla fall på Notthing Hill, min plutt har ju aldrig sett den?! Det förstår jag verkligen inte.. Eller han hade sett delar av den men inte hela. Lyckades inte riktigt igår heller, så den ska vi se en dag. Plutten somnade i soffan :)

Idag så var det dags för jobb igen. Det var längesen jag var på jobbet nu i & med att jag vart sjuk. Min gubbe hade dock koll på läget, han visste att jag vart sjuk & hade tydligen suttit & sagt det till alla i matsalen igår. Min man det ;)  Nej men det var skönt att komma tillbaka igen, jag gillar mitt jobb! Jag peppade migsjälv med att jag kommer att vara ledig på midsommar istället för att gå in såhär en dag på min lediga helg.

Funderar på att ta med mig datorn, något gott & lägga mig nere i sängen. Antingen se en film eller Greys. Det sistnämda är ju alltid bra, love it! Det får bli Greys & en apelsin. Bara J hade kunnat göra det bättre.

Nu dödar min rygg mig, så det får bli sängen direkt!

Mitt finaste J. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0