I will love you with every beat of my heart

Söndag, 2 Maj

I lördags fick jag det verkligen förklarat för mig, J's känslor. Otroligt härligt, det var ett sånt där tillfälle då man blir så lycklig att man inte vet vart man ska ta vägen. Ett sånt tillfälle när man blir tårögd. ♥
Det har varit mycket prat om framtiden, vår framtid & vad vi vill. Det känns så skönt att vi tänker & tycker likadant om allt, att vi vill samma saker. Att någon känner så för mig, att J's känner så för mig är det bästa jag vet. Jag längtar efter framtiden nu, samtidigt som jag njuter av varje ögonblick vi har tillsammans just nu.
Jag älskar känslan han gav mig i lördags. Att känna att någon verkligen bara vill ha just dig & ingen annan. Att ingen annan kan mäta sig med dig & att du är bäst i någons ögon. Oslagbart.

Även när du är omöjlig att få upp på morgonen, när jag får tjata på dig i 5 minuter för att ens få liv i dig & även när du retas med mig & vet precis vad du ska säga & göra så älskar jag dig.
Du får mig att vilja vara bättre. Du får mig att må som ingen annan får mig att må. Alla känslor du ger mig är så himla bra, allt du gör är bra. Bara av att vara så gör du allt bättre.
Det går inte riktigt att förklara min kärlek till mitt J. Finaste J. Min enda & min stora kärlek.



Jag älskar dig Joakim Fritz! Du är allt & jag kommer alltid att vara din. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0