Nothing's gonna stop me

Söndag, 16 Maj

Grattis världens bästa J, han fyller 24 idag. Ses snart love. ♥

Igår så jobbade jag delad tur, det var riktigt segt! Nu har jag dock jobbat in min midsommarhelg, så himla skönt. Det längtar vi till nu. Sen så är det bara 3 jobbhelger kvar innan semestern :)  Har även lyckats pricka in så att jag inte jobbar helg på 7v i rad, haha. Älskarälskarälskar.

Så fort jag slutat så gjorde jag mig iordning lite snabbt & bytte kläder & sen var det bara att sätta sig i bilen. Det var nämligen dags för Emma's avskedsfest. Om ca 1vecka så flyttar hon nämligen till USA, i 1 år! Vad jag kommer att sakna henne.. I alla fall, när jag kom var alla mitt uppe i lite lekar så det var bara att hoppa in i det. Kvällen var i alla fall hur bra som helst, även att jag var dödstrött. Väl inne i stan så ville alla in till O'learys & det kände jag verkligen inte för. Jag & Sandra tackade för oss & bestämde att vi skulle äta lite istället.
Satt på Donken ett tag, så himla gott med mat! Kom på nu att jag åt ju ingen middag igår, haha. Nåväl. På vägen hem pratade vi om precis allt & sen satt vi i bilen ett tag innan Sandra gick in & jag åkte hem. Vad vi skrattade! Jag fick kramp i magen & tårarna bara rann. Då kände jag verkligen hur mycket jag saknat att ha så kul med henne, det är så kul som bara vi kan ha! :)
'-DU! Har du kollat busringt.se eller?'
'-Aaaah men i alla fall!'

Åkte förresten förbi mitt J en snabbis innan Donken. Var ju tvungen att pussa lite på honom :)  Klockan var ju över 12, så jag blev den första att gratta min älskling! Söt var han, han hade sovit men orkade sig ändå upp & träffade mig en snabbis. När jag väl är där med honom, när han håller om mig & jag borrar in mig i hans famn & hans tröja så vill jag bara stanna där för alltid. Det är en slags trygghet som ingen annan ger mig. Hur mysigt som helst i alla fall att få träffa honom lite. Nu vill jag bara att klockan ska bli 20 så att han slutar jobba & jag får träffa honom igen.
Älskade J. ♥

Nu är det dags för middag & sen blir det träning!

Jag ska pressa min kot-lettrad i min pure-press som jag köpte för min hund-ring.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0