The very first time

Torsdag, 27 Maj

Ligger i soffan & nu har precis kollat på lite gamla bilder. Minnen alltså!

Jobbade 13-21 idag, så det var en lång dag. Började dagen med att ruska liv i min man som skulle upp tidigt, han är inte alltför lätt att få upp. Fick i alla fall ett par kramar & massa pussar innan han åkte. Mys!

Ska strax sova nu & se om min mobil har börjat funka igen. Den bara slutade fungera när jag var på jobbet, jäkla iPhone! Har provat allt, ingenting funkar. Så om den inte är igång imorgon så är det jag som kilar in på Telia bredvid frisören & ber dem att få igång den.
Ska bli fin i håret imorgon, så himla skönt. Perfekt nu inför lördag & bröllopet :) Nu är det bara lite smådetaljer kvar, åh vad kul det ska bli! Min älskling kommer att vara så fin.

På tal om alla gamla bilder. Eller ja, gamla & gamla. Tittade i mappen från februari, där var det ett par bilder från min & J's helg i Göteborg. Det var verkligen en bra helg, allt var så himla mysigt! I alla fall, på en av bilderna så stod han där med sina tulpaner. Eller tulipaner? Haha ;) Tulpaner kommer alltid att få mig att tänka tillbaka på den där helgen. Vi satt i sängen, mitt i natten & pratade om vad vi kände. J ska bara gå & hämta en sak, tar en tulpan, ger mig den & säger för första gången 'jag älskar dig.'  Hjärtat! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0