You can make it feel so real

Fredag, 7 Maj

Ska börja med att säga grattis igen till Sandra! Hoppas att du har haft en bra dag, även att vi ska fira dig imorgon. :)

I alla fall, jobbade som vanligt idag. Alltid lika trevligt att jobba fredagar, fredagsfika ;) Haha, riktigt bra att vi införde det! Inget jag ångrar en sekund. Det gick i alla fall hyffsat snabbt idag på jobbet, jag hade fullt upp hela tiden. Så blir det när man har missat en dag..
Direkt efter jobbet åkte jag ner till stan & kikade lite. Hann även med att springa in & prata med Lowisa en stund, så himla kul att träffa henne igen :)  Det gillar vi, jag får vara på stan oftare!

Efter det hämtade jag upp pappa & Joakim & så åkte vi till Atteviks. Det var väl ungefär som vi hade väntat oss, så jag blev inte förvånad. Jag skrattade mest faktiskt, haha. Nåväl, vi får se vad som händer!
Jag & love var i alla fall hungriga vid det laget så vi åkte upp till a6. Soya fick det bli idag, han var sugen på det & jag kände att jag kunde äta vad som. Gott var det i alla fall, jag körde lite LCHF variant. Bra gjort. Haha ;)

Vi åkte omkring lite innan jag kom på att vi skulle åka till Lekeryd & äta glass? Vet inte riktigt hur jag kom på den idén men så blev det i alla fall! Världens största glassar med?! Helt galet var det, varken jag eller älsklingen orkade äta upp. Men gott var det ju, så det får bli fler turer dit i sommar.

En snabbis in på Ica Maxi, hämta upp Sandra på stan & sen var det dags att åka hem igen. Har ändå hunnit med en hel del idag, sånt gillar vi ju.
Nu har jag & J ätit lite & ska kolla på en film. Alvin & the Chipmunks, den första filmen. Har tvåan nerladdad med men J har inte sett den första så den får det bli! Om han orkar & vill så ser vi på den andra med. Sjukt rolig film!

Idag är det verkligen fredagsmys. Alltid mys att få vara med den man tycker om allra mest såklart men på fredagr så försöker man ju att mysa till det lite extra. Mitt J jobbar ju alltid på helgerna så vi brukar passa på att mysa så mycket som möjligt.
Nu sitter han bredvid mig i soffan & är sådär söt som bara han kan vara. Genom att bara vara :)  Min finaste, vi har nog vart sådär gullgulliga idag tror jag, haha. Satt & kramades & sa vad vi kände & tyckte innan. Jag vill ha vår lägenhet nu! Jag vill ha min kärlek bredvid mig varje natt, få godnatt pussar & god morgon pussar. Jag vill ha min älskling nära mig alltså. Joakim Fritz, jag har verkligen tur som har dig. Du är det bästa som hänt mig. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0