Your love is my drug

Måndag, 10 Maj

Dagen började med att jag körde pappa upp till flyget. Var sådär lagom kul när jag vaknade 05.15. Väl hemma så tog det ett tag innan jag somnade om. Fick lite pussar & en varm Joakim bredvid mig dock, det gillar jag ju starkt. Han var så sjukt trött, min plutt. Han är så himla söt när han sover. Världens finaste, så jag pussade lite till på min man, höll om honom lite & bara tänkte på hur lycklig jag är. 'Går det att bli lyckligare än såhär?'

Innan det var dags för jobb så var jag & J här hemma & bara tog det lugnt. Pratade om framtiden, vad man har tänkt sig & hur man förställt sig allt. Som tur är så har jag & J så himla lika tankar om allt, så det känns lika bra varje gång vi pratar om det. Jag älskar när han pratar om vår framtid. Klingar det inte fint? :)

Jobbet idag gick snabbt, jobbade bara 16-21. Till kvällsmat blev det en halv vesuvio, så himla gott! Jag som skulle sluta med en massa skitmat. Jag tar upp det imorgon igen, okej? Nu sitter jag här hur mätt som helst & bara längtar efter att få krypa ner i sängen.
Däremot gillar jag inte att behöva krypa ner själv.. Jag jobbar tidigt imorgon, så J sover inte här & min kära far i Tyskland hela veckan. Imorgon är det jag som tvingar hit min älskling!

Imorgon ja. Det kommer att vara en lång dag känner jag, haha. Först blir det jobb mellan 07-14, därefter måste jag upp till a6 en snabbis, hämta ut ett recept & systemet. Raka vägen till moster & busan efter det, vad jag saknar dem! Ska bli himla mysigt att se hur magen växer med. Jag längtar efter dig kusin! ♥
J ska meka med en av hans bilar imorgon men sen på kvällen kommer han till mig. Då blir det en massa mys, räkor & vin. Jag längtar redan!

Det är evig kärlek.

Nu ska jag ta & krypa ner i sängen & försöka få mig lite sömn.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0