.

Lördag, 06 November

Tror att jag dör lite grann & vet att bästis kommer att dö när hon får höra vad jag har för nyhet. Haha, helt galet, väldigt olikt mig & väldigt otippat!

Var sjukt trött igår, satt & halvsov samtidigt som jag blev lite kliad på armen & sådär. Lite i håret med, även att han skulle envisas med att skrämma upp mig. Det var ingen spindel!! Faktiskt gosig hejdåkram & sen var det jag som somnade i soffan. Bra där!

Gillar mig? Där ser man. :)

Typiskt att det ska vara nu liksom? Det pajjar ju allt annat som händer i mitt liv just nu. Orkar verkligen inte..

Idag blir det Hv & sen utgång! Som jag längtat efter denna utgång :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0