.

Söndag, 31 Oktober

Sitter just nu hemma hos mamma & har precis ätit lite mat. Helt sjukt gott, har ätit det två gånger innan. Första gången för ett par år sedan & sen i våras när jag lagade det till en viss person.

Har bakat bullar, kanel & vanilj & nu blev morotskakan precis klar i ugnen. Så bara glasyren som ska på sen så är den klar med! Vid 16 kommer Cinna, Andreas & mina två små hjärtan. Massa fika & en massa mys.

Sitter & planerar nästa helg nu med. Helgen som vart har varit bra..I fredags blev var det fullrulle, göra prov, vara barnvakt & sen ner på stan. Ett glas vitt på 8 glas & sen biomys! Bror är hemma så passade på att umgås med honom igår, N fick snällt vänta tills nästa helg. Så det planeras just nu! Som det ser ut nu så kommer N på fredag & sen får vi se hur länge han stannar. Som sagt, söt som har väntat på mig :)

Har blivit väckt både fredag & lördag av samtal från lite olika personer, haha. Oväntat!

Ska göra glasyren till morotskakan nu!

Ikväll ska jag träffa S, pratade igår & han ville gärna det, så klart att vi ska ses. Var ju längesen nu!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0