6 september

Har väl funderat fram & tillbaka tusen gånger ifall jag ska börja blogga igen? Har känt suget men samtidigt så vet jag faktiskt inte ifall jag orkar hålla igång? Man har ju redan gjort detta en gång, lite så känns det.

Jag provar lite smått i alla fall!

Skolan är igång & det betyder massa plugg. Som vissa har märkt av mer än andra. I alla fall, det är kul att vara tillbaka & umgås med mina fina klassisar varje dag! Man blir så glad, jag är glad att jag har fått så fina nya vänner. Det hade jag faktiskt inte trott. Vågar väl erkänna att jag var ganska skeptisk i början.

Min lägenhet börjar bli färdig så smått, måste köpa lite gardinstänger bara. Sen blir det lite mer ombonat. Älskar att sitta i min soffa & mysa framför en bra film. Har blivit en hel del filmkvällar i min soffa.

Funderar lite på vad felet är? Tror att mina vänner funderar på det med, varför går det inte bara? Att man inte kan bestämma sånt alltså, sjukt jobbigt. Det är ju verkligen världens snällaste som skulle göra allt, precis allt, för mig. Jag vill!

Nää men lite Idol kanske?

With love,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

klart du ska blogga igen :)

2011-09-08 @ 08:50:04
URL: http://alny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0