01/02

Egentligen så hade det varit skönt att göra en ny blogg, börja om helt på nytt. Men denna har jag haft så länge, det finns så många minnen. Minnen som är bra & minnen som är dåliga.

Jag önskar att jag aldrig träffat dig, det hade gjort mitt liv så mycket lättare & bättre. Så som du förstörde mig, jag trodde inte ens att det var möjligt. Du har sårat mig så många gånger & det har resulterat i att jag numera tycker illa om dig. Hur kan man gå från att älska någon, tycka att en person är ens allt till att tycka illa om den & önska att man aldrig träffats? Så sjukt konstigt.

I alla fall! Jag är så otroligt glad & lyckligt lottad, jag älskar mitt liv. Har funnit ett sätt att leva på som verkligen fungerar för mig, just nu i alla fall, men tror även att det kommer att hålla i sig. Jag tror att man måste ha sin tro.

Inser mer & mer för var dag om går vilken person jag är, vad jag vill med mitt liv & hur jag vill leva. Att lägga sig varje kväll & tänka på detta & vad man ska förändra är peppande! Jag som redan älskar mitt liv, kan det bli bättre?!

Jag har de finaste vännerna i världen, båda gamla & nya. Otroligt tacksam!
Finaste familjen & släkten.
SJ&MJ är allt för mig.

Så mycket kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0