16/02

Jag glömmer bort min blogg mellan gångerna jag skriver här, gick in idag för att kolla en annan sak & tänkte att då kan jag ju likaväl skriva lite!

Mycket som händer nu, både i skolan & utanför. Tenta nästa vecka & sen börjar praktiken i Eksjö. Hjälp, hur ska detta gå? Visst, jag har erfarenhet som USK men nu är det helt annat, nu är det SSK istället. Stor skillnad! Ska bli sjukt kul i alla fall.

Min stackars naglar är helt förstörda nu, var ju ett par v sen jag gjorde dem & måste ta bort dem nu inför praktiken. Passar bra ändå, så får de växa & bli lite starkare tills jag gör dem nästa gång. Känns sjukt ovant nu att ha korta naglar, jag gillade mina fina :)

Jag är så galet sugen på en liten vovve, har vart det nu i ett par månader. Ska försöka sno någon hund någon dag/några dagar & verkligen testa på hur det är. Så får vi se sen :)

Fick en kommentar i förra inlägget & nu så undrar jag ju såklart vem det är, med tanke på vad du skrev? Så, berätta? :)

Nu ska jag plugga, handla & sen gå på info om att vara fadder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0