21/02

Jag hatar mina migrän-gener från mamma. Hur fint väder som helst idag men vart har jag tillbringat dagen? Jo i sängen, hur kul?! Hoppas att det lägger sig snart, imorgon måste jag vara pigg.

Imorgon ska vi ut & äta & fira att min fina bror har tagit sin examen, så han är numera civilingenjör. Han är så himla duktig, önskar att jag kunde vara hälften så duktig så hade jag klarat skolan utan några problem :)

Har bestämt mig för att jag ska våga göra min tatuering snart. Vågavågavåga! Risken är väl bara att jag blir fast & vill göra fler & fler, haha.

Undrar lite vem du som kommenterat menar, svårt att veta eftersom att jag inte ens skrivit ut vem jag menade. Det finns två möjliga. Vem var det som gjorde det mot dig?

Nästa vecka 'flyttar' jag till Eksjö, praktik som sagt i 5v. Kommer dock att komma hem alla helger förutom den jag måste jobba där nere. Fick mitt schema igår & det känns helt okej faktiskt! När jag väl åker hem kommer jag att kunna vara hemma fredag kväll - måndag förmiddag, alltså hela helgen :)  Glad Sophia! Hade jag behövt sitta där nere hela helgerna så vet jag inte vad jag gjort.

Men då taggar vi tenta på fredag, det fixar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0